לקוחות בודי בלאנסר פרו מספרים

אצלנו בבודי בלאנסר פרו הקשר עם העוסקים ברפואה קונבנצינאלית או רפואה משלימה וברוקחות הוא חלק עיקרי בעבודתנו, כמייסד החברה ומנהל הצד המקצועי אני רואה בשיתוף מידע וקבלת פידבק רציף מלקוחות עסקיים וממטפלים בקליניקות פרטיות מנוע של צמיחה המאפשר הבנה רחבה ומעמיקה של האתגרים והצרכים. הצוות המקצועי בבודי בלנסר פרו תמיד ישמח לפידבק שיעזור לנו לעזור לכם לתת את השירות הטוב ביותר בקליניקה, בבית המרקחת או בחנות הטבע. המקצועיות שלכם בעבודתכם היא השליחות שלנו.

״אמיר פרלמן מנכ״ל בודי בלנסר פרו״

מאז שיש לי את התוכנה של בודי בלאנסר כל פעם שיש לי חוסר ודאות לגבי שילוב בין תרופות ותוספים או צמחים אני מוצאת בה מענה פשוט, מהיר, עדכני ומקצועי. כולל חוסרים תזונתיים אפשריים כתוצאה מנטילת התרופה. ממליצה בחום לכל מטפל.
יסמין
נטורופתית ראשית ניצת הדובדבן
התחלנו להשתמש בבודי בלאנסר ברשת טבע קסטל במטרה לעזור ללקוחות לקבל את השירות המקצועי ביותר ולהבטיח עבודה מקצועית ואחראית של צוות הנטורופתים בחנויות הרשת.
זהו כלי חובה המסייע למטפל לעבוד עם בטחון לתת יעוץ ושירות אישי לכל לקוח בחנות והכי חשוב המטופל מבין מדוע הוא מקבל המלצה לתוספים המומלצים עבורו ומרגיש שהוא בידיים טובות ומקצועיות. תודה לאמיר פרלמן ולצוות בודי בלנסר פרו.
טבע קסטל משלימים חסרים נוטריאנטים עם הדרג בלנסר
סיגל
מנהלת מחלקת ויטמינים ברשת טבע קסטל
הכנסנו את השימוש באתר בודי בלאנסר פרו לכל מחלקות היעוץ המקצועי בברא צמחים לפני יותר משנה. האתר נוח לשימוש, מספק מענה מקיף ומגוון שעד כה לא היה לנו. מאפשר לנו לעבוד באופן בטוח גם עם מטופלים שנוטלים מספר תרופות תוך אפשרות לקרא את האסמכתאות ולהחליט בעצמנו מה לעשות עם המידע.
ממליצה מאוד על השימוש באתר לכל מי שעובד עם תרופות או צמחים ורוצה לשמור על בטחון מטופליו.
ברא צמחים
יהל דביר
מנהלת מחלקת יעוץ והדרכה
כמטפל ותיק ברפואה סינית המנהל קליניקה לרפואה אינטגרטיבית בה עובדים כמה מטפלים, אנו נדרשים להתאים טיפול בצמחי מרפא לצד טיפול תרופתי במקרים רבים, כלי זה מאפשר לי ולכל צוות הקליניקה לתת שירות מעולה ללקוחותינו, חסכון אדיר בזמן לכל צוות הקליניקה.
אהבנו מאוד שכל הצמחים קיימים גם בשמם הסיני דבר המקל התאמת פורמולות מצמחי מרפא תוך התחשבות והתאמה לטיפול קונבנצינאלי בבטחון.
אלון הירשברג מנהל מרכז אלון לרפואה אינטגרטיבית
אלון הירשברג
מטפל בכיר ברפואה סינית